22. maaliskuuta 2010

Whiuuuh!

Löysän viikonlopun jälkeen rankkaan arkeen :) Semmosta se on tää opiskelijan elämä. Ainakin mulla. Koetta kokeen perään, tai siltä musta kokoajan tuntuu. Tänäänkin oli koe, joka meni ehkä ihan hyvin, en osaa sanoo. Kyllä mä varmaan läpi pääsen :) 

Nyt sit vähä muihin aiheisiin kun koulu! Huh, ei siitä jaksa puhua. No, tämän päivän mä oon vaan löhöilly himassa, ei oo ollu kauheesti intoa lähtee yhtää mihinkään. Huomenna sit oon aktiivinen ja teen jotain tosi repäsevää! ... Tai sit en :D No mutta. Älkää kuvitelko, että mulla ei oo elämää, kyllä mulla on! Oikeesti. Mulla ei kyllä nyt oo yhtään kirjottamisentaitoo, joten yritän sit tunkee näitä mun säälittäviä kuvia tänne väliin


Näitä kuvia ei kyllä tänään ihan oo otettu, mutta eipä se mitään. Mun mielestä varsinkin tää jälkimmäinen on aika onnistunut kuva. Vai? Kun tossa ekassa mun ilme näyttää tyhmältä. Samoin mun huulet :D No mutta, eipä se mitään. Ei murehdita pikkuasioista. Pikkuasioista tulikin muute mieleen, et mul on nyt kamala nälkä! Meenkin tästä syömään ja yritän seuraavalla kerralla saada kirjotettua vähän enemmän, et riittäis luettavaa, kun sitä nyt ei oo pitkään aikaan oikeen tullut. Anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti