20. maaliskuuta 2010

Weekend!

Ah, ihanaa, saa edes kahtena päivänä viikossa kunnon yöunet! Tätä oon jo oottanu sen viis päivää :D Ja silti viime yönäkään en nukkunut täysin kunnolla... Sen seurauksena päätin sit, että tästä lauantaista tulee koti-ilta! Oon koko päivän kotona hehkeänä. Ehkä ois kiva käydä kaupassa ostamassa vähän sipsiä, dippiä, karkkia yms. mutta kattoo jaksaako sitäkään.

Voi ei! Mulle just kerrottiin, että maanantaina on koe! Mutta mun pitää vielä selvittää, minkä aineen, ja mistä tää koe nyt oikeen on, ja miks mä en tienny siitä yhtään mitään! On tää outoo. No, joka tapauksessa. En tiedä, oonko kertonu, mut pidän tosi paljon valokuvaamisesta ja tässä onkin sit pari mun ottamaa kuvaa kissastani, Ramista:





Eikö olekin maailman ihanin? Minun mielestäni ainakin ♥ ! Ja mun näitä valokuvausjuttuja tulee varmaan olemaan aika paljon täällä, kattellaan miten mä nyt kerkeen/jaksan kuvailla asioita :-) Mutta nyt mä lähden jatkamaan sitä, mitä oon tässä jo pari tuntia tehnyt, eli löhöilyä! Jatkellaan sitten illalla toivottavasti uuden postauksen myötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti