15. maaliskuuta 2010

Kaiken alku

No niin, tässä sitä ny ollaan, omaa blogia pitämässä. Mitä? Mun nimi on siis Katarina, Kataks sanotaan ystävien ja muidenki kesken. Oon nyt 18 vuotias. No mutta, mä asun Tampereella ja tällä hetkellä opiskelen parturi-kampaajaks.. Katotaan nyt tuleeko siitä yhtään mitään... En usko. Jos jäi jotain kysyttävää, niin kyselkääpäs!

Ai niin, ja mä saavuin tänne blogimaailmaan hyvän ystäväni Nooran kautta. Hän varmaan teillekin suositteli täällä mun blogissa vierailua.. No, jos nyt tykkäätte niin jatkakaapa lukemista!

Mun blogissa tulee oleen juttuja vaatteista, valokuvauksesta, hiuksista ja muutenkin elämästä yleisesti :-) Oon oikeesti aika pirtee ja innokas ihminen, joten mä toivon, että mä nyt jaksan kirjottaa tätä blogia ihan antaumuksella! Katsellaan mitä tässä saadaan aikaan ;-)


Ja oli loppuun vielä pakko tunkee kuva omasta nassusta :D 

2 kommenttia:

  1. ootan ihan innolla lisäpostauksia! :D tuo kuvasi näyttää suurinpiirtein joltain julkkiskuvalta, ainakin tuon perusteella olet ihan hillittömän kaunis :>

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos Annika!:) Ja kyllä mä luulen et niitä postauksia tulee ihan mukavasti ;D

    VastaaPoista