17. maaliskuuta 2010

Sunglasses etc.

Jep, eilen en ehtinyt sit mitään postauksia kirjotteleen. Tai olisin varmaan ehtinyt, mut en vaan millään jaksanu alkaa kirjottaan eilen yhtää mitää, lysähdin vaan suoraa sohvalle kun tulin kotiin...
Ostin siis aurinkolasit:

Ja kyllä, oon ihan vaaleenpunane possu!! Ootan innolla kesää, kun palan heti.... 
No mutta, eilen olin ostoksilla, enkä löytäny kun yhet aurinkolasit?? Siis mitä tää ny on ihan oikeesti... Kerranki mulla on rahaa ja aikaa mennä shoppaileen, ja ei mitään. Niin kyllä taitaa käydä aika monelle ihmiselle, ainakin mun monet kaverit on sanonu et niille käy aina samallailla? :-D 

Kattelen täällä Ginatricotin nettikauppaa, ja tässä jotain mitä mun on pakko saada!


Vaalee farkkutakki <3 Oon aina halunnu







KESÄ TULE JO!

Jouduin oikeen pinnisteleen, etten olis tilannu noita kaikkia suoraa kotiin! Eiei... Yritän ny vähän kerätä rahaa et pääsee sitten kesävaateostoksille. Viime kesänä ostettuja vaatteitahan ei missään nimessä voi käyttää ensi kesänä :D Tässä postauksessa nyt ei hirveesti tekstii ollu, mut kuvii ainakin riittävästi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti