18. maaliskuuta 2010

Where is the spring?

Joo nyt tällä hetkellä sataa lunta niin että ei kesästä tietookaan! Nyt on kuitenki jo maaliskuun loppupuoli, ja täällä vaan sataa lunta?? Mikä ihmeen jääkausi on tulossa, ihan oikeesti! Mun piti tänään mennä kaupungille, mutta masennuin tosta säästä niin paljon, että päätinki jäädä sit kokonaan sisätiloihin loppupäiväks. Ja samoilla vauhdeilla kävin sit kaupassa ostamassa vähän herkkuja tähän ärsyttävänhirveään yhtäkkiseen talvipäivään keskellä kevättä! Eihän tuolla silti kylmä oo, mutta ei kukaan haluu tollasella säällä olla ulkona, tai varsinkaan kävellä missään keskustassa liukastelemassa. Tai en mä ainakaan haluu. Musta tuntuu että kaikkien mielessä pyörii sama kysymys; sulaako nää lumet ikinä? 
Mä tiedän tohon jo vastauksenki: Ei sula! Ärrrh oon niiin vihoissani tosta lumisateesta, just eilenhän mä ostin aurinkolasit? Ja nyt kun kattoo ikkunasta ulos, ei tosiaanka näytä siltä, että pian ois aurinkolasikelejä.

Mutta jatketaan sit vähän ilosempiin asioihin. Olin tänään kampaajalla ja sain uuden värin tukkaan! Okei, tää on ihan saman värinen ku ennenkin, mutta piti sitä nyt vähän kirkastaa ja muutenkin laittaa uuteen uskoon :-)

Ja minä tietysti viisaana oon lähteny nahkatakilla kouluun! Oli mulla muutakin kun toi mekko päällä, uskokaa tai älkää! No, siis legginssit ja bolero... Mut ei mulla oikeestaan ees ollut kylmä. Ennenkun toi tuuli ja lumisade puuttui asiaan. Nojaa, mä tästä meenki mussuttaan mun pähkinöitä ja kattoon telkkua, ei kai tässä säässä mitään muutakaan voi. Tosin jos toi lumisade vaikka sattuis loppumaan illalla, niin lenkille oon kyllä lähössä! Mut en usko että niin tapahtuu, joten luultavasti joudun siirtään mun urheilusuoritukset jollekki muulle illalle :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti